::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome:D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: intan sakinah
Others:   


KENAPA RAMAI PEREMPUAN KENA RASUK???

Hai. Eh, OI SILA JANGAN BACA SAMBIL LETAK TANGAN TUTUP GAMBAR YE.

Jeng, jeng jeng.

Well, hari tu, ada orang tanya aku,


"Tak nak buat entri pasal hantu ke?"\
     "Tak tulis entry lagi ke?




banyk jugak la yg tegur chat intan ari nie mnanya pasal entry.. korang rindu ekk baca entry intan
 hahaha ok nie ada satu cita baruu....




haa .. nie laa cita nyaa.. cer baca..cer baca..


Hantu di UniKL MICET.


Here is the thing. Micet punya tempat adalah di Bandar Vendor, Melaka. Ya, nama je bandar but the real is, its soooooooooo hutan. Banyak kisah hantu-hantu di UniKl Micet ni sebenarnya. Mostly yang berpengalaman bab di kacau ni adalah yang duduk hostel dan yang nak lepak hostel. Antara kes yang paling famous adalah bab ada benda ketuk pintu bilik student perempuan dengan kuat pada sekitar pukul 2-3 pagi. Dan bilik yang di ketuk tu mesti mengadap hutan dan bukit. Again, ini adalah tak sure sebab tak nampak face to face. So, lets take it as ada orang mengacau.

Begitu jugalah dengan student luar yang ulang alik dari hostel dan rumah sewa di tengah-tengah malam. Biasanya, kalau nak kena buat assignment, kena lah balik dalam pukul 2-3 pagi kadang-kadang. Dan, laluannya adalah amat gelap. Dan, kebanyakkan kes yang berlaku adalah nampak hantu di sebuah bangunan kedai yang yang siap di antara Micet dan jalan keluar. Dan again, it just another kelibat with red eyes. Maybe drug-lover atau self doctor I don't know and I don't care.



But, walau apa pun kes hantu dan makhluk halus di perkatakan, tak ada satu pun yang nampak face to face yang macam kat dalam movie, wayang dan apa-apalah cerita bersiri bajet misteri. Kat dunia sebenar, semuanya just kelibat kan?.

Dan, dari semua-semua kes, pernah tak anda terfikir kenapa perempuan adalah golongan yang paling banyak kena rasuk hantu? Sikit-sikit perempuan kena rasuk. Sikit-sikit perempuan yang hysteria. So, kenapa perempuan histeria?

Perempuan dan rasukan.




Berpandukan kepada hantu-hantu dan makhluk unknown yang selalu kacau awek-awek comel Micet dan gadis-gadis di seluruh Malaysia. Pernah tak anda terfikir kenapa ramai pelajar perempuan yang di rasuk hantu? Kenapa bukan pelajar lelaki? Kenapa bukan bapuk? Adakah sebab lelaki dan bapuk kuat semangat? Dan perempuan pulak tak kuat semangat dan lembik serta gedik? Ya! Itu betul. Tapi ada sebab lain which is, you girls being naked.

No, im not joking. Aku pernah baca majalah Solusi. Antara sebab pelajar perempuan di rasuk adalah di sebabkan ada certain hantu dan jin yang dah jatuh cinta dengan gadis-gadis comel yang berbogel samaada di dalam tandas ketika mandi atau masa lepak-lepak dalam bilik sorang-sorang. Korang pun tahu kan yang tandas adalah tempat kotor dan benda-benda ghaib ni suka lepak kat tandas. Pulak tu, datang pulak korang si perempuan buang pampers merata-rata. Then, masa mandi, mandi bogel. Tak pun, masa mandi tu, nyanyi-nyayi. Tak pun, main sabun dan main air berkelajuan tinggi. Hantu-hantu yang melihat pun tertarik dan jatuh cinta dengan anda. Again, Im not joking. Ianya telah di perkatakan oleh seorang ustaz juga dalam majalah solusi yang masa itu ustaz tu sedang merawat seorang gadis yang di rasuk. Dan tajuk article tu kalau tak silap aku 'Cinta Jin' atau apa-apa je lah aku dah tak ingat.

So, gadis-gadis comel Malaysia yang umpama Amoi sekalian. Kalau nak mandi malam-malam tu, tengok-tengok lah sikit kat atas tu. Mana la tau kot-kot ada kepala tanpa badan yang mengintai. Tapi, kalau takut sangat tapi still nak mandi gak, cari lah seseorang yang berani, baik dan boleh di percayai untuk temankan anda mandi skali.



p/s..law dh baca tuu rajin2 la komen yerr.. nk jugak lerr merasa korang komen entry intan nie... huhuhu