::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome:D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: intan sakinah
Others:   


MISTERI BUNYI GULI PADA TENGAH MALAM

OK ...
intan nk cita cikit.. korang penah x tinggal dkt flat/apartment/kondo?
mesti korang penah dgr bunyi duit syiling atau guli terjatuh kn?
hah!! kali nie intan nk cita tentang satu kisah berkenaan dgn bunyi guli nie

kisah nya bermula apabila seorang perempuan yg baru berpndah dari kampung ke bandar sbb dpt pekerjaan baru..dy berpindah ke flat yg mempunyai 24 tingkat
nm dy Hazrina.. dy menyewa rumah di tingkat 23 kerana bgnya udaranya nyamann..hazrina di tegur oleh mak cik timah jiran sebelah rumahnya.. mak cik timah bnyk mmbantu hazrina berpindah dn sering mmbawakn mknn untuknya..
pada minggu pertama dy menetap di flat tersebut.. keadaan tidak lah menunjukkn sebarang perkara yang menakutkan tetap stelah dy tinggal hampir sebulan. hazrina sering terdgr bunyi sperti guli tergolek jatuh ke lantai tepat jam 12 mlm
pada mulanya dy memikirkan mungin anak jiran atas bermain guli ataupun kemungkinan guli mereka terjatuh
tetapi hazrina hirau kn saja

selang beberapa hari kemuadian bunyi tersebut berhenti tetapi bersilih ganti dgn bunyi sepert duit syiling jath ke lantai dn seperti ada seseorang sdg menumbuk sambal.

akhirnya hazrina mengambil keputusan untuk menegur jirannya itu.. dlm perjalanan untuk ke tingkat atas. hazrina tertanya-tanya kenapa jiran2 bersebelahannya tidak menegur jiran di atas..
mustahil mereka tidaak mendgrnya kerana bunyi tersebut amat kuat.
hazrina menyusun langkahnya menaiki tangga.

lalu hazrina terserempak dgn pak cik yang menjaga flat tersebut.. hazrina menanyakn sekiranya terdapat apa2 aduan mengenai bunyi bising di rumah tersebut..

pak cik yg sering di kenali sbgai pak cu mmberi tahunya rumah di tingkat atas ini tidak di diami oleh sesiapa pun..
rumah yg didiami oleh hazrina itu adalah tingkat terakhir yg di benarkan untuk di diami dan di sewakn kerana rumah-rumah di tingkat 24 jarang berpenghuni dn akhirnya di tutup sehinggan tingkat 22 sahaja..rupanya hnya hazrina sahaja yg menetap di tingkat 23 tersebut..tetapi siapakah mak cik timah??

selepas itu hazrina mengambil keputusan untuk berpndah dn menetap di rumah teres.. dy tidak mau lg mengalami perkara -perkara seperti itu lg..

soo.. apa mcm??? korang penah dgr guli tergolek x?? hah!!! hati2... yerrr


P/S: dh baca tuu komen laa kongsi pengalaman korang.. huhu yerr