::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome:D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: intan sakinah
Others:   


what a new life for me. hurm

Sorry for the late update. I receantly busy with college and exammination for mid term test.. huhhh  OH MY ENGLISH !!! hahaha mentang-mentang masuk kolej speakingggg bebenor !! new life at kolej ni boleh la best jugak . First time stay jauh dari family and stay at hostel yg errrrr. Not to say boleh meet khai but hurmm now heart broken dengan dia. Ahh tak yah citer pasal dia la yela kalau aku takde pun takpe adik angkat dia boleh ganti tempat aku. Aku tak penting dan yang paling pentingnye aku dah tak fun. Aku ni dah MEMBOSANKAN dia. okay terasa sebenarnya :'( what ever !! soo biar la dia have fun dengan adik angkat dia. Mybe kalau nak berseronok kau boleh la dengan adik angkat tapi satu hari kau kena cari seseorang yang boleh jaga makan pakai kau. Takpe la kau tak nampak sekarang. Aku dah rasa balik apa yang aku buat dekat wan dulu. Karma has hit me back dan aku terima sebab memang aku patut terima. Aku redha je sekarang :(  but life must go on. khai ada bbm aku but aku buat tak tahu je. Tah hati ni rasa teramat kecewa pasal semalam, dia tengking aku bagaikan aku ni binatang okayyyyy binatang pun ada perasaan. huh!!! dah-dah buat sakit hati je. by the way aku nak online jap nnt aku update lagi yer.. assalamualaikum









karya celoteh,